17 Ocak 2011 Pazartesi

Çivi Albümler - 1: PJ Harvey / White Chalk

    İçimde bir ses var. Onu anlayamıyorum. Elveda diyormuş bana. Ve tüm her şeyine… Sana… Çok sonra anlıyorum; ... gibi oluyorum.

    İçimdeki sesi, seslerle susturmaya çalıştığım gece… Bu gece. Müzikli şiirlere ihtiyacım var. Müziğe anlam katan sözlere, sözleri anlamlı kılan melodilere… İşte bu nedenle, “çivi çiviyi söker” tadında hayatıma anlam katan albümler listesi yapmaya karar verdim.


         1- The Devil
         2- Dear Darkness
         3- Grow Grow Grow
         4- When Under Ether
         5- White Chalk
         6- Broken Harp
         7- Silence
         8- To Talk To You
         9- The Piano
         10- Before Departure
         11- The Mountain
    




    PJ Harvey. Arıza. Bu kadın, tek kelimeyle bir arıza. En deneysel albümü olan White Chalk, bir lirik gözyaşı çığlığı. Kısa kısa on bir şarkı… Melodisi kuvvetli ve histerik bir müptela soundu. Çivi çiviyi söküyor, evet. Bu albüm, çivi albümler sıralamamda bir numara. Albümden seçtiğim parça, şuanki durumuma en uygun olan “Before Departure”. Tüm ruh sızılarına...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...